4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

22 januari 2006

Bedankt voor de aanmoedigingen!

Ik was er helemaal niet gerust in, en toen ik op het parcours wat ging loslopen, dacht ik toch wel even van 'wat kom je hier doen'.
Het was geleden van september 2004 (12km Hamont) dat ik nog een officiële wedstrijd had gelopen. Vanaf toen was het niks dan miserie, een kapotte knie, operatie,... nooit meer lopen veranderde gelukkig in beperkt lopen. Dan nog eens enkele maanden goed ziek geweest.
In 2005 enkel 5 KWB-lopen meegedaan, dat was alles.

Na sinusitis begin december toch weer mee gaan intervallen, op aandringen van Rudy. Het liep de laatste weken wel lekker.
En dan vandaag terug een echte cross, dat was geleden van 1999.
En het draaide voortreffelijk: héél goede start (zelfs wat ingehouden), en in de wedstrijd steeds beter wordend! Ik denk vandaag zelfs de ideale cross gelopen te hebben.
Met dank aan alle SACN-mensen (en anderen) voor hun deugdoende aanmoedigingen. Nadien lekker losgelopen, met een héél goed gevoel, niet eens moe.
Dit heeft echt nog eens deugd gedaan, ook al besef ik dat het wellicht eenmalig is, want de knie is en blijft kapot.
Eigenlijk is dat crossen echt iets voor mij (Johan Stinckens zei dat vroeger al ...), maar je moet er zin in hebben!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Eric,

En oude krijger verleerd zijn wedstrijdinstinct niet. Soms kraakt het en piept het maar de doorzetting is er. Eendere welk plaats je aankomt het is een overwinning op zich. Laat de jeugd het maar doen op onze leeftijd.
Sportieve groeten Roger

9:56 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Leuk om een trainer ook nog eens
een fantastische wedstrijd te zien lopen.
Je kon gewoon zien dat je je aan het inhouden waard!
volgende wedstrijd alles geven!!!

proficiat

5:35 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home