4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

28 januari 2006

Frisse neus ...

Vrijdagavond de maffiatoer gelopen, we waren met een achttal lopers.
En hoewel het zeker niet de bedoeling was na interval van dinsdag en tempowisselingen van donderdag*, werd er steeds sneller gelopen.


Zo ontstonden er twee groepjes, wat we beter vermijden. Maar niemand liep alleen, dus niet echt een probleem.
Ik had het zelf echt moeilijk, maar besloot door te bijten en het te zien als extra training, in mijn achterhoofd voor zaterdag al de training schrappend.

Zodoende plande ik vandaag gewoon 25 minuutjes wat joggen met de hond, wat uiteindelijk meer wandelen is geworden. De conditie is er nog, maar er loert toch een griepke of zoiets om de hoek, want kiplekker voel ik me niet. De dagelijkse fietstocht naar school door de koude - zeker vrijdag - zal daar niet vreemd aan zijn. Beetje oppassen, goed induffelen, niet te laat slapen, nog enkele dagen goed trainen, en we zijn klaar voor volgende zondag!

* donderdag training bij het nieuwe CLB-centrum, is een ideaal parcours: goed verlicht, verkeersarm, bochtenwerk, trappenklim, hellend parcours, ...kortom, alle ingrediƫnten als crossvoorbereiding