4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

31 januari 2006

Mental coach ...

Je kunt tegenwoordig niet meer zonder, en ze wagen zich dan ook nog aan voorspellingen (cfr Danny Wijns/Sven Nijs), maar ze bedoelen het goed, die mental coaches!
De mijne zijn peptalking is al bezig lees ik.
En hij zal zijn werk hebben de volgende dagen.

Feit is dat ik gisteren allesbehalve goed draaide: knie nog haperend na zondag, maar wat erger was, 34.1° koorts (heb altijd "koude koorts)
Ik had het enkele dagen eerder al gemeld dat er iets sluimerde, en nu vanmorgen is het nog erger: maag die sputtert, barstende hoofdpijn ...

Kwam met moeite de brug over toen ik naar school fietste.
Zie me zeker niet lopen vandaag.
Maar goed, beter nu enkele dagen slappekes en in het weekend paraat...