4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

12 januari 2006

Ochtendloopje

Na een hectische dag gisteren, waarbij ik pas om 22u mijn avondeten kon nuttigen, lijkt mijn bioritme helemaal overhoop.
Toen vanmorgen de wekkerradio me toezong voelde ik me blijkbaar fit genoeg om na de dagelijkse ochtendwas met koud water en de scheerbeurt (echte mannen scheren zich nat...) in mijn looptenue te springen.
Geen paniek, was enkel een toerke van 25 min om de beentjes - kuiten zijn nog steeds het spikesavontuur niet vergeten - wat los te gooien.
Vooral een kwestie denk ik om vanavond niet opnieuw door een vrouw "afgedroogd" te worden ?? ;-) !!!

2 Comments:

Blogger forrest said...

Gij zijt ne echte eh Koen, je zou zo met de masters kunnen meetrainen !

5:16 p.m.

 
Blogger forrest said...

We gaan wel beleefd blijven eh...
Ik moet den eerste "schone" loper nog tegenkomen!

11:37 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home