4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

11 januari 2006

recuperatieloopje

Yo de mannen. gearriveerd, alles even overlopen en gelezen. ben vanavond 'n uurtje gaan loslopen na interval van dinsdag. voelde me tamelijk fit maar was gisteren dan ook vrij van kopwerk , vriendelijk van m'n loop-kompanen (lees niet "maten") - machogedrag??? . lees ook dat die freaks meer kunnen als lopen alleen en ze zijn niet alleen snel op de piste, maar ook in hun commentaar. moeten ook nog geen rekening houden met vrouw en . . . . . . .

1 Comments:

Blogger forrest said...

Jean (alias jehe)
Prima dat je ook een post gedaan hebt.
Ik heb rustdag gehad vandaag (is relatief, want ben spuit gaan halen in Herentals en naar avondschool geweest in Hasselt)
En wat de mentale opdofeers van Rudy betreft: hij spreekt voor zichzelf. Ik kan er al langer mee leven dat een vrouw sneller is. En als trainer moet ik mijn atleten respecteren,dwz, je mag ze mentaal niet kraken door sneller te gaan lopen. Af en toe moet je je inhouden.
Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat die voorlaatste "boost" van Lieve spectaculair was, van 3:30 naar 3:15/km
Maar ik denk stillekes dat dat ook beetje blufpoker was, want bij die laatste liep ze al niet meer weg.
Hoewel we toch weer met ons voetjes op de grond staan nadat we zondag even gingen zweven.

11:03 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home