4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

15 januari 2006

Stratenloop Lille

Hele voormiddag nerveus.. hoeveel tijd zou ik moeten toegeven op Gerits en co. Want op laatste moment had ik me door Rudy laten overhalen om toch 8.3 km ipv 5km.
Er was weinig echt loopvolk daar, gelukkig waren naast Rudy en mij ook Peter Palmans en Kristof Vanwetswinkel daar.
En Kristof maakte meteen duidelijk dat hij en niemand anders de 10km ging winnen: van bij de start weg. Tegen mijn vroegere gewoonte in startte ik rustig, nam na 500m over van Peter, probeerde het gat op Kristof niet te groot te laten worden, maar merkte toen dat Peter en Rudy al problemen hadden om mijn tempo te volgen.
Toen ik na één ronde voelde dat ik Kristof toch niet kon gaan inhalen, heb ik gewacht op Peter en Rudy. Mijn vroegere normale wedstrijdhartslag ligt rond 155, als ik doortrek op einde 160. Vandaag constant 150 gelopen, gewoon rondjes draaien zonder af te zien. Hoewel het lang geleden is dat ik nog eens iets liep boven 6km. Ik heb geprobeerd om Peter korter te brengen bij Kristof, maar die liep toch echt sterk, en Peter moest telkens afhaken als ik iets sneller ging lopen.
Jammer dat de mensen die zich inzetten om iets te organiseren zo weinig volk zagen opdagen. Dat men straks niet gaat zeuren dat er geen wedstrijden zijn!

In elk geval, ik ben tevreden over mijn "wedstrijd", goed gerold.
Nu toch maar volgende week croske meedoen in Lommel??

1 Comments:

Blogger forrest said...

Nof vergeten; smeer je bil nooit in met een "stick" om zogezegd spierpijn tegen te gaan! Vraag maar aan de anderen, leek wel bil van een indiaan!

8:48 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home