4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

08 januari 2006

Teutenbosloop 1 (Soeverein Lommel)

Niets zo goed als een Teutenbosloopke om je moreel weer wat op te krikken. Veel volk, waarvan je weet dat de meesten er een zondagsloopke komen doen.
Kiezen voor de 6km, kwestie van tempo zeker te kunnen volhouden.
Voor alle zekerheid ook nog spikes aantrekken (laatste keer dat die nog eens de grond raakten was 2 jaar terug, zelfde plaats), dan hebben we nog wat meer voordeel t.o.v. de meesten.
De eerste rond was razendsnel (allez, volgens ons toch), alleen Sus Vandebergh moesten we laten voorgaan, die kwam wat 'loslopen' - - die leert het ook nooit eh - voor zijn LCC-cross in de namiddag. Ja, dat geeft dan weer ne ferme tik aan het moreel. 'Loslopen' zegt ie dan, en ik alles uit die kast gehaald.
Rudy geraakte niet eens bij me in de eerste ronde, en moest zelfs een redelijk gat laten toen we passeerden bij de aankomst. Tweede ronde gewacht tot Rudy bij me was, maar die moest uiteindelijk nog passen, op het einde dan maar een stukske doorgetrokken.
Liep wel lekker, maar wie weet kunnen we morgen niet eens de trap af.

1 Comments:

Blogger forrest said...

Kleur is smaak, en dat is gelukkig persoonlijk, en ik denk dat Koen - als graficus - er een goed oog in heeft.
Ik heb trouwens wat de blog betreft ferme hulp gehad van Koen.
En dat blauw, ja, dat is gewoon mijn favoriete kleur...

10:04 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home