4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

05 februari 2006

You got me ...

Nog even aan het oppeppen op de tonen van "You got me rocking" van The Stones.
Ik voelde me gisteren gelukkig al wat beter dan de vorige dagen (net op tijd, het zal zijn dat ik braaf leef ?)
Vanmorgen 20' losgelopen en enkele versnellingen: het voelde niet slecht aan, maar was zeker niet het gevoel van voor de cross in Lommel.
Net belt Johan Schildermans nog dat hij zich niet lekker voelt en niet meegaat. Jammer, had echt gehoopt hem als haas te zien in de wedstrijd, maar ja, voor hem is het erger dat hij niet kan gaan lopen.
Nu snel me omkleden, nog eens langs de pot (allez, beter erop en erin denk ik) , en we zien wel wat het wordt.