4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

29 maart 2006

Een wereld van verschil......

Nog over maandag .Om tien voor zes vertrok ik naar de brug der samenkomsten.De richting was noord-west en de zon toonde zijn scherpste kant.Had ik mijn zonnebril maar aangedaan.Op de afspraak waren ook nog Jean H en Eric;Rudy ziekt nog verder uit.Na enig overleg snelden we richting Hageven ondanks een dreigende ,donkere wolk, nog veraf
Een wereld van verschil als we dicht bij de Wulp het Hageven weer uitkwamen.Het bliksemde,het donderde,het waaide plots erg fel ,de regen striemde Gelukkig woont daar in de buurt de ma van JeanH.We konden een tijdje schuilen;De ma van Jean bijna tachtig is nog een flink wijveke.We bekeken met zijn allen familiefoto's.Toen we verder liepen zagen we pas hoe zwaar de bui wel geweest was.Een zeeden was afgeknakt en versperde de ganse breedte van de weg.Er stond een auto voor te wachten Wij konden gelukkig onder de boom doorkruipen.Overal lagen takken over de wegen
Als ik na een uur lopen thuiskwam was er ook daar averij.De zijdeur was losgeslagen.gelukkig was ze nog heel en kon ik ze samen met de vrouw weer bevestigen.

Weerspeuk:Een droge maart is goud waard,als het in april maar regenen wil.

Frank Deboosere.