4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

29 maart 2006

op en af ...

Ja, zo kun je het wel noemen dit voorjaar
Niet alleen het weer, maar ook de fysieke toestand van sommige masterrunners.
Rudy is al enkele weken aan het sukkelen
En ikzelf wissel goede periodes met zieke dagen af
Vrijdag tijdens de loop naar Hageven bengelde ik al achteraan, sommigen dachten al dat ik verstopperke speelde voor zondag (Boseindrun). Ik zou zo ook denken...
Zaterdag te slap om te lopen.
Toen ik zondag aan sommigen zei dat ik me niet lekker voelde, zag je aan hun gezicht dat ze het niet echt geloofden. Ik zou dat zelf ook niet doen, vertrouw nooit een atleet die klaagt, want die zitten goed!!!
Ondanks een flitsende start (ik had gezegd het eerst op de termac te komen) en een goede 1ste ronde, werd voor mezelf duidelijk dat ik niet echt fit was, 2de ronde ging nog, 3de en 4de was echt afzien, maar ik ging dan ook voluit.
Na de aankomst een flinke hoestbui, thuis nog een paar keer bij het douchen, maar dat kwam door de inspanning dacht ik.
Na het garçon spelen zelfs lekker doorgezakt met enkele atleten aan wie ik training geef, was echt gezellig...
Maar maandag kwam de rekening: stem bijna weg (hoewel dat velen niet eens erg zullen vinden!!!). Toch maar rondje gelopen met de Jean's, zei het dat we onderborken werden om te schuilen tijdens de storm.
Dinsdag echter nog zieker, geen stem meer.
En vandaag niks beter.
Nu maar eerst volledig herstellen, want zo komt er ook niets van.
Wilde persé in Boseind goed lopen, maar de tol nadien is serieus!

Hopelijk kunnen we terug hervatten in de (paas)vakantie.