4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

17 april 2006

De teut zit erop

Voor het eerst sinds ik loop niet naar de Paasjogging in Olmen... een voorteken?
De laatste teutenloop stond op het programma, en omdat alle masterrunners daar gingen lopen, ik ook maar.
Terwijl de afstandsfreaks elders wat "ravotten", sturen ze blijkbaar vader uit om een masterrunner het vuur aan de schenen te leggen. De vader begreep echter al snel dat zijn vlammeke nog net niet op kan tegen de steekvlam van ondergetekende!
Een vrij zwaar parcours in Stevensvennen, niet echt geschikt voor mijn knie, maar toch pittig doorgelopen, hoewel Michael en Sus volgen er niet in zat. Ik liep maar 2 ronden (6km), en kwam iets terug op Sus in de tweede ronde, maar die liep dan ook 12km. Rudy heeft ook flink doorgetrokken op de 6km, Jean E was ziekjes en hield het rustig, en Jean H moest na 3 ronden aan de kant met maagproblemen.
Zelf kreeg ik na het uitlopen weer enkele pittige hoestaanvallen, vorige zaterdag ook al enkele keren, met momenten komt het van serieus diep van binnen... wellicht is dat de oorzaak dat ik nog steeds het gevoel heb van niet volledig diep te kunnen gaan.
Maar al bij al draait het niet zo slecht, 't is zeker niet top, maar we kunnen nog redelijk goed mee. We intervallen eigenlijk ook maar naargelang we zin hebben, niet echt gericht, en zeker niet voluit.
Wellicht de volgende weken wat kleine wedstrijdjes meepakken (Brandweerloop Lommel, KWB Voorshoven, lenteloop Lommel) als tenminste die hardnekkige hoest niet terug opspeelt.