4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

26 mei 2006

Piste blijft "hangen"

Tja, hoewel ik eerder zei "geen ongemakken achteraf" na de eerste kennismaking met de piste, moet ik bekennen dat ik woensdagavond toch al wat pijnlijke kuiten voelde.
Toen ik wilde opstaan na een voortreffelijk diner voorafgaande aan de match Belgiƫ-Turkije, keek de Japanner in mijn buurt raar op toen ik zowaar een Japanse kreet slaakte: mijn kuiten reageerden...
Ook gisteren nog last, hoewel ik een uurke ben gaan loslopen, en het halfweg toch wat beterde.
Het zal wel niet aan de piste zelf gelegen hebben, eerder aan het lopen op wedstrijdslofjes op de piste. Had dat ook begin januari na de cross Lommel, toen ik voor het eerst sinds jaren nog eens met spikes liep.
Wellicht straks beterschap als we in Hageven op zachte ondergrond lopen (als het daar tenminste niet onder water staat...)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat de piste blijft 'hangen', verwondert mij niet. Op die locatie is de bodem nog altijd doordrenkt met cadmium, lood en andere 'zware metalen'. Wat ik mij afvraag: wie is er getuige geweest van deze primeur? Iemand moet toch de foto gemaakt hebben, ook die die op de internetgazet staat.
Tot straks op het Hageven en breng een zwembroek mee.
Willy

12:31 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

This is very interesting site... » » »

7:31 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home