4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

06 augustus 2006

Heuvel gevolgd door rust

Vrijdagavond lopen we al enkele weken langs het kanaal - nu het hek aan het Fabriek verdwenen is - naar de brug van Den Heuvel en terug. En zoals vroeger proberen zij die de lange afdaling nemen om de afdalers via het fietspad in te halen vóór de haven, met nog een bergprijsspurt er bovenop.
Toen ik mijne maat daarbij counterde, heb ik mezelf opgeblazen.
Toen ter hoogte van het Fabriek een tweede tempoversnelling werd ingezet, moest ik passen, en bleef achter met Jean E. en Julien. We dachten dat ze zouden wachten aan de A24-brug, maar die mannen bleven goed doorgaan, en van terug aanpikken was geen sprake meer.

Zaterdag bleek Rudy "geen goesting" te hebben (ik vermoed dat het enkel over het lopen ging), en ik heb me daar zonder veel tegensputteren bij aangesloten. Het werd dus een rustdagske.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Where did you find it? Interesting read »

11:57 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home