4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

08 augustus 2006

Lommel leeft ... en Forrest ook

Zondag een rustige duurloop met de Jeans en Julien, we wisten ons veilig aangezien Rudy ondertussen in Kamp de wacht verzekerde!
Maandagmorgen even loslopen, het liep nog steeds van geen kanten: 20 minuutjes, en zweten als 10 paarden...
Toch maar de Jogging in Kattenbos, ik loop er al elk jaar sinds ik ben beginnen lopen. Rondje loslopen, één versnelling... gaf al aan dat ik het niet echt zag zitten.
Start ... als een pijl weg, en wonderwel draait het vrij vlot. Enkel Tim Stessens, nog ne goeie, Michael en Sus lopen me voorbij. Hou steeds Michael binnen overbrugbare afstand, Gery en nog ene komen bij me, enkel Gery volgt me op einde van eerste ronde. Sus wacht (denk ik toch) om me zo tot bij Michael proberen te brengen.
We naderen, maar ik moet Sus aanmanen het wat rustiger te doen, ga dan over Sus, probeer laatste meters dicht te lopen op Michael, maar slaag er niet in, en hij is foetsjie....
21'02 op 6km (weet tuurlijk niet in hoeverre afstand klopt...): handvol seconden beter dan vorig jaar en twee jaar terug, ben héél content, maar ben ook héél diep geweest!
Straf, ik Lommel lukt het altijd, Lommel leeft, en ik ook terug een beetje, want de laatste weken lukte er maar weinig meer!