4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

14 september 2006

afzien gezien

Zondag naar Hamont om enkele foto's voor Internetgazet te maken van de goene halve marathon.
Ik liet mijn toestelleke (eenvoudige Medion camera) bijna vallen toen ik een foto van de start wilde maken, want stond daar Sus VdB niet? Hij had vorige week nog gezegd dat het hem minder goed ging, vrijdag had hij al een 5km op depiste gelopen, en nu zelfs aan de start voor een halve marathon!
Enfin, uiteindelijk heb ik de hele weg meegefietst. En er waren er die flink aan het afzien waren. Toon had zware benen, had het moeilijk en heeft toch uitgelopen op karakter, maar flink afgezien denk ik.
Sus had die 5km nog in de benen, draaide echter vrij goed in begin, kreeg het nadien lastiger en kraakte op een km of 5 van het einde toen de 2 anderen van het groepje hem achterlieten. Toch chapeau voor de laatste kilometers, want die moeten pijn gedaan hebben.

Zelf na enkele rustdagen voor het weekend, zondag héél rustig met Julien gelopen.
Maandag rustig, dinsdag intervallen in erg warme omstandigheden, vandaar iets berekend gelopen. En gisteren nog eens een duurloop met de "goei" lopers van de club, allez, voor mij was dat tempo van die mannen al een beetje afzien, zeker na interval van dinsdag.

Net valt mijn oog op RUN-SKEEL-BIKE...
RUN: dat kan ik zelf nog een beetje
SKEEL: ah, de Stef (=die'n man van Suzy Quattro ;-)),
BIKE: ken wel enkele kandidaten, de zoon van Rudy mss, of Rik ...

Enfin, we zullen zien, want heb sinds gisterenavond wat steken onder mijn hiel...
Wellicht omdat ik gisteren een ouder paar loopschoenen aanhad?