4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

06 september 2006

Interval met gevolgen?

Dinsdag nog eens 's avonds op de piste getraind
Hele tijd geleden, samen met Kristof (is ook weer bezig, gaat zeker sneller gaan nu zijne blindedarm eruit is) en Lieve en Willy
8 x 800, waarvan 5 tegen 21"/100, is niet te snel (maandje geleden moest ik echter afhaken toen we 20.5"/100 probeerden), liep dus lekker
Lieve wist Kristof en mij trouwens extra te stimuleren (onze testosteronspiegel schoot omhoog) toen ze meldde dat ze haar shirt graag zou uittrekken ... het bleef echter bij woorden
Het was inderdaad erg zwoel, heb dan zelf tijdje mijn shirt uitgetrokken om van dat plakkerige hinderlijke gevoel af te zijn en om misschien een voorbeeld te geven, maar Lieve haakte af
't Was in elk geval nog eens leuk trainen met Kristof, vorig jaar trainden we ook regelmatig samen, en dat lukte ook altijd vrij aardig

Vandaag wilde ik dan wat gaan loslopen, toen ik uiteindelijk ( wat blijven kletsen met wat mensen) alleen aan de piste vertrok richting Hageven, moest ik aan de verkeerde Lieve Heer stoppen, mijn knie stak ontzetten, tijdje wat gewandeld, en nadien ging het iets beter

Het einde zit er echter aan te komen
Moet me toch maar ne MTB of racefiets gaan aanschaffen denk ik

Anderzijds nog graag één wedstrijdje goed lopen, hoewel Hapert een mooie afsluiter was, maar had het graag aan dez kant van de grens ergens gelopen
Hamont zondag lijkt me met die pijnlijke knie de laatste weken niet zinvol, hoewel, als we ons zondagmorgen goed voelen... 12km zou misschien net kunnen