4 masters laten je meegenieten van hun loopmomenten, hun fysieke afzien, hun levenswijsheden die aan de oppervlakte komen tijdens het lopen, ...

17 september 2006

Jury nog maar eens in de fout!!!

Deze tekst stond gisteren al op Internetgazet (van ondergetekende)
Deze namiddag vond bij het sportcentrum van Dommelhof het clubfeest van Sporting Atletiek Club Neerpelt plaats. Het was een sportieve groepsnamiddag met een estafette halve marathon en daarnaast doorlopend spelanimatie op het binnenplein. Deelnemen aan de de estafette was natuurlijk belangrijker dan winnen, maar alle groepen gingen toch tot het uiterste. Winnaar werd het team Hawaii (foto), maar enkele groepjes jongeren hebben de spanning er tot op het einde in weten te houden!
Hieronder staat echter de foto van de echte winnaars.















Want wat blijkt nu? Nadat een jury al in de fout ging op de Euregiomeeting (1 ronde te weinig op de 10000m) en vorige week nog op een SACN-meeting (uitslag 5000m fout), blijkt de jury op de clubhappening ook niet vrijuit te gaan. Het winnende team Hawai heeft namelijk de estafette halve marathon afgewerkt met een niet-aangesloten atleet (die we niet nader noemen om hem de kans te geven zich alsnog aan te sluiten). Om de sfeer op het clubfeest nadien niet te verstoren , hebben de masterrunners gewacht met deze fraude bij de jury te deponeren tot vandaag (24u tijd).
Het wordt dus nog afwachten wie de uiteindelijke winnaars van de happening worden. Dat zou dus ook kunnen inhouden dat het sterke jongerenteam 2de wordt, en het bevallige meidenteam ook het podium haalt! Wordt vervolgd

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Omdat ik bij zowat alle berichten zie dat er "0 comments" staat, krijg ik medelijden en wil ik een korte reactie 'posten'. Als bevoorrecht getuige van de fameuze halve marathon op piste (speaker), wil ik erop wijzen dat het hier niet om een officiƫle wedstrijd ging en er nergens een reglement bestaat dat duidelijk stipuleert dat alle deelnemers ten tijde van de happening aangesloten moeten zijn bij SACN, wat volgens mij betekent dat de groep 'Hawai' terecht tot overwinnaar werd uitgeroepen, aangezien ze nergens een reglement overtreden hebben. Ziezo, de vorige zin is in ieder geval lang genoeg om eer te bewijzen aan de halve marathon, dacht ik.

11:40 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Omdat ik bij zowat alle berichten zie dat er "0 comments" staat, krijg ik medelijden en wil ik een korte reactie 'posten'. Als bevoorrecht getuige van de fameuze halve marathon op piste (speaker), wil ik erop wijzen dat het hier niet om een officiƫle wedstrijd ging en er nergens een reglement bestaat dat duidelijk stipuleert dat alle deelnemers ten tijde van de happening aangesloten moeten zijn bij SACN, wat volgens mij betekent dat de groep 'Hawai' terecht tot overwinnaar werd uitgeroepen, aangezien ze nergens een reglement overtreden hebben. Ziezo, de vorige zin is in ieder geval lang genoeg om eer te bewijzen aan de halve marathon, dacht ik.

11:40 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home